Artystyczna kampania społeczna realizowana przez młodzież szkolną z Kwidzyna – promowanie bezpieczeństwa i równowagi w korzystaniu z technologii cyfrowych
Na ulicach Kwidzyna znaleźć można świeże artystyczne wytwory, które są efektem społecznej inicjatywy realizowanej przez uczniów z czwartych do ósmych klas lokalnych szkół podstawowych. Kampania ta, będąca wynikiem współpracy młodych ludzi z artystami, pedagogami i psychologami, poświęcona jest problemowi nadmiernego korzystania z technologii cyfrowych. Omawiane zostały zalety i ryzyka związane z użytkowaniem internetu oraz metody utrzymania równowagi między korzystaniem z technologii a budowaniem relacji interpersonalnych. Nieocenioną wartość dodaje również skupienie uwagi na tematach pomocy psychologicznej w obliczu różnorodnych problemów, z jakimi boryka się młode pokolenie, oraz promowania kwidzyńskiej linii telefonicznej zaufania.
Kampania dała początek wielu grafikom, które teraz można ujrzeć na billboardach, plakatach, rollupach, ulotkach czy nawet na bokach miejskich autobusów. W jej ramach objęto wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Kwidzynie. Podczas jej trwania przeprowadzono także warsztaty tematyczne i ankiety, a w szkołach oraz w przestrzeni miejskiej zorganizowano wystawę fotograficzną, prezentującą uczniów aktywnie zaangażowanych w realizację kampanii.
W ramach powstałej inicjatywy, młodzież stworzyła też audycje radiowe, filmiki oraz trailery, które można znaleźć na Instagramie. Młodzi ludzie nie tylko poruszyli ważne problemy społeczne, lecz również poszerzyli swoją wiedzę na temat twórczości artystycznej i technik mediów cyfrowych.